UVJETI GARANCIJE
Sve toneri GIZMO imaju trajnu garanciju.
Ako popravak nije moguć, dobiti ćete novi toner ili novac natrag.
Svi proizvodi koji se vraćaju moraju biti u orginalnoj ambalaži, neoštećeni. Po zakonu o zaštiti potrošača svi troškovi povrata robe padaju na teret Kupca.
Istrošenost tonera ne može biti temelj za reklamaciju proizvoda proizvoda.
Žalbe se mogu rješavati na štetu klijenta, ako:
- ako je toner oštetila ili otvarala treća osoba,
- garancija tonera će biti nevažeća ako je oštećena ili
- uklonjena zaštitna naljepnica na toner kaseti
- Garancija će se izgubiti ako su vidljiva mehanička oštećenja uzrokovana neuobičajnim trošenjem i habanjem toner kasete
Prema zakonu o zaštiti potrošača:
Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu zbog nedostataka.
Ovlašćeno lice odlučuje o prigovoru istog dana kada je prigovor podnet, a najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja prigovora.
Ako je prigovor osnovan zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:
1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
2) da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini maloprodajne cijene tog proizvoda na dan vraćanja ili
3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.